1. UVOD

Svetujemo vam, da si pred nakupovanjem in pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene splošne pogoje poslovanja. Z nakupom v spletni trgovini vpricakovanju.si se strinjate in ste seznanjeni z našimi pogoji poslovanja. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.vpricakovanju.si, pravice kupcev ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa oz. oddaje spletnega naročila. Pridržujemo si pravico do spremembe splošnih pogojev na spletni strani www.vpricakovanju .si kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Pogoji poslovanja so veljavni od 1.10.2019.

Splošni pogoji spletne trgovine vpricakovanju.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino www.vpricakovanju.si upravlja podjetje Spletna trgovina Sara Jamnik s.p., v nadaljevanju ponudnik.

Podatki podjetja so sledeči:

Polno ime: Spletna trgovina Sara Jamnik s.p.

Naslov: Mestni trg 10, 1000 Ljubljana

Transakcijski račun: NLB, SI56 0284 3026 3414 447

Matična številka: 8645116000

Davčna številka: 38053241

Zavezanec za DDV: NE

E-pošta: [email protected]

Telefon: +386 30 660 340

Podjetje je vpisano v poslovni register Slovenije na dan 25.5.2020.

2. SPLOŠNO O WWW.VPRICAKOVANJU.SI

Spletna trgovina V pricakovanju.si je namenjena prodaji izdelkov/daril namenjenih nosečnicam, mamicam in najmlajšim. Več o naši trgovini si lahko preberete v rubriki O NAS.

3. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
4. REGISTRACIJA IN E-NOVICE

 Registracija uporabnikov spletne trgovine ni potrebna. Stranka se lahko z oddajo svoje elektronske pošte preko obrazca prijavi na prejemanje občasnih e-novic.

5. PONUDBA IZDELKOV

Ponudba izdelkov se lahko v določenih primerih zaradi narave poslovanja dnevno spreminja. Včasih lahko pride do napake in izdelka ni na zalogi, v tem primeru vas bomo o tem obvestili in vrnili morebiti že plačano kupnino.

6. VELJAVNOST PONUDBE, CENE IN AKCIJE

Vse cene oblikuje ponudnik in so označene v evrih (EUR). Cene so predstavljene kot redne cene ali kot akcijske cene. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o oddanem naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

V primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila v obojestransko zadovoljstvo.

V spletni trgovini www.vpricakovanju.si so občasno objavljena gesla oz. promocijske kode, ki prinašajo določene popuste:
• Popusti so lahko izraženi v procentih, določenih zneskih ali kot brezplačni artikli.
• Popusti veljajo le ob pravilni uporabi ter na način, ki je objavljen na naših spletnih straneh.
• Popusti se nikoli ne seštevajo, ker so vedno vezani samo na eno naročilo. Enako velja za promocijsko kodo ob prijavi na e-novičke.

7. SLIKOVNI MATERIAL IN GRAFIKA

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last podjetja Spletna trgovina Sara Jamnik s.p.  ali poslovnih partnerjev. Posredovanje ali uporaba fotografij ali drugih informacij s spletne strani je prepovedana, razen, če je ponudnik podal pisno dovoljenje za uporabo. Slike so lahko zgolj simbolične in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve (se nanaša predvsem na barvne nianse).

8. POSTOPEK NAKUPA

Postopek nakupa v naši spletni trgovini je enostaven. Naročilo preko spleta lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v tednu. Za naročilo izdelka nas v času uradnih ur lahko tudi kontaktirate na +386 30 660 340 ali na [email protected].

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico« . Nato izberete opcijo prikaži košarico ali pojdi na blagajno.

V kolikor ste izbrali opcijo prikaži košarico lahko določite količino izdelkov, vpišete morebitno kodo kupona in preverite vmesni znesek s prišteto izbrano poštnino. Nato kliknete na gumb nadaljuj na blagajno, kjer izpolnete obrazec za hitri nakup. Vpišete svoje podatke (podatke plačnika). V kolikor je prejemnik druga oseba kliknite na polje DOSTAVI NA DRUG NASLOV. Tukaj izpolnite podatke prejemnika. V tem primeru bo račun poslan naročniku, izdelki pa naslovniku.

V polje za komentar zapišete dodatne želje oz. ime otroka v kolikor ste se odločili za nakup personaliziranega izdelka. V kolikor boste vnesli tudi telefonsko številko prejemnika bo le ta preko sms obvestila prejel možnost izbire za spremembo naslova in termina dostave darila/izdelka.

Na desni strani izberete način plačila in potrdite s klikom na gumb KUPITE SEDAJ.

Nato se vam izpiše potrditev prejema naročila. Na vaš elektronski naslov boste prav tako prejeli potrditev prejetega naročila.

Podjetje Spletna trgovina Sara Jamnik s.p. bo sprejeta naročila obravnavalo kot nepreklicna. Ob vsakem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila oz. obvestilo, da je naročilo v obdelavi.

9. NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po predračunu na poslovni račun ponudnika

Uporabnik se lahko odloči za plačilo na naš poslovni račun. Takoj po oddaji naročila bo uporabniku na elektronski naslov poslano obvestilo o povzetku sprejetega naročila skupaj s podatki potrebnimi za nakazilo na naš TRR. Račun prejme plačnik računa in ne prejemnik, če je to druga oseba. Račun je poslan na elektronski naslov, ki je bil podan ob naročilu. V kolikor plačnik želi račun tudi v fizični obliki naj poda pisno prošnjo na [email protected].

Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Spletna trgovina Sara Jamnik s.p. v roku 5 dni po prejemu predračuna. Plačilo lahko izvede preko svojega e-bančnega računa (npr. Klik, Bank[@]Net itd.). V kolikor izvedete plačilo po predračunu in želite, da je izdelek odpremljen takoj, nam pošljite potrdilo o plačilu na [email protected]. Po poteku roka za plačilo, ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke.

10. IZDAJA RAČUNA

Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški. Račun za opravljene storitve boste prejeli na svoj e-naslov, ki nam ga boste zaupali ob oddaji naročila. V kolikor bi ga želeli prejeti tudi v fizični obliki, nam prosim to sporočite na [email protected].

11. DOSTAVA

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije (Opcijsko tudi Hitra pošta). Svojo izbiro glede pošiljanja si izberete pri oddaji naročila.

  • Dostava izdelkov na poljubni naslov na območju Republike Slovenije

Vsa naročila oddana do 14 ure, so odposlana še isti dan in je njihova dostava predvidena za naslednji delovni dan ali najkasneje v treh delovnih dneh. Vsa naročila sprejeta po 14 uri, pa bodo odposlana naslednji delovni dan.
Ob vikendih in praznikih se dostava ne opravlja, dostava se opravi v ponedeljek oz. naslednji delovni dan po prazniku.

  • Dostava telegramov v porodnišnice

V primeru pošiljanja telegrama v porodnišnico se poslužujemo storitev Hitre pošte, saj le na ta način lahko zagotovimo skrbno ravnanje s pošiljko in pravočasno dostavo (dokler je porodnica še v porodnišnici). TELEGRAME V PORODNIŠNICE DOSTAVLJAMO NASLEDNJI DAN – v kolikor je le mogoče pa že isti dan. Naročila oddana ob petkih do 10.30 ure so oddana že isti dan, med vikendi dostave NI.

Naročila prejeta OB PETKIH do 10.30 ure bodo dostavljena mamicam isti dan. Naročila prejeta po 10.30 uri pa bodo mamicam dostavljena v ponedeljek oz. prvi naslednji delovni dan, v kolikor je ponedeljek praznik.

Telegrami oddani med vikendom so dostavljeni v ponedeljek oz. prvi delovni dan, telegrami oddani med praznikih, so dostavljeni naslednji delovni dan.

Dostave med vikendi in prazniki ni.

Dostava telegramov poteka v skladu s pravili in notranjo organizacijo posameznih porodnišnic. Izjema je porodnišnica Postojna, kjer dostava telegramov v sobe otročnicam ni dovoljena. Telegrame lahko porodnica prevzame v avli porodnišnice ali to lahko zanjo prevzame nekdo drug z ustreznim pooblastilom.
Dostava telegramov v porodnišnice Ljubljana, Kranj, Maribor, Murska Sobota, Postojna, Celje, Ptuj, Jesenice, Slovenj Gradec, Novo mesto, Brežice, Trbovlje, Izola ter Šempeter pri Novi Gorici.

OPOZORILO: Prosimo vas, da pred oddajo naročila preverite ali je mamica še v porodnišnici, saj v primeru zavrnjenega telegrama (v kolikor je krivda vaša), ne bomo mogli povrniti stroškov dostave, ki znaša 6,90 € (z DDV), za vse porodnišnice. V kolikor niste sigurni, če bo porodnica še v porodnišnici vam priporočamo pošiljanje darila na dom.

12. IZVRŠENA DOSTAVA V PORODNIŠNICAH

Dostava se šteje za izvršeno v trenutku, ko je izročena v roke prejemnici telegrama. Kupec se zavezuje, da bo v času želene dostave dostopen po telefonu, zato da ga ponudnik lahko kontaktira v primeru nepredvidenih dogodkov povezanih z izročitvijo telegrama.

V primeru, da ponudnik telegrama ne more predati zaradi napačnega ali nepopolnega naziva prejemnice ali njene odsotnosti, oz. v primeru, ko prejemnica odkloni prevzem, se telegram zadrži pri ponudniku, obvesti se kupca in ukrepa v skladu z dogovorom med ponudnikom in kupcem. V kolikor v roku 30 minut od časa, ko se dostava ni mogla izvršiti, kupec ne da navodil za nadaljnje ravnanje, se smatra da je bila pošiljka izročena in ponudnik kupcu ni dolžan vrniti zaračunanih storitev izdelka in pošiljanja. Za zamudo, ki nastane zaradi nepopolnih ali manjkajočih podatkov o vsebini naročila ali prejemnici telegrama, je odgovoren kupec – naročnik telegrama.

13. STROŠKI DOSTAVE

Cena dostave je odvisna od tega ali pošiljate na naslove po Sloveniji ali pa v porodnišnico:

Pošta Slovenije – pošiljanje na poljuben naslov v Sloveniji: Cena 2,99 Eur (z DDV) za pakete do 500g, ki so dostavljeni naslednji dan ali najkasneje v treh delovnih dneh (ni garancije, da je dostava naslednji dan). Dostave med vikendi in prazniki ni.

Hitra pošta – za pošiljanje telegramov v porodnišnice po Sloveniji: Cena 6,90 Eur (z DDV). Dostava izvršena isti ali naslednji delovni dan. Dostave med vikendi in prazniki ni.

Stroški dostave so zaračunani in navedeni na naročilu in računu, z naročenimi artikli in jo poravnate skupaj z zneskom naročila.

14. PERSONALIZIRANI IZDELKI

OPOZORILO: Pri izdelkih, kjer se izveze ime otroka, se kupnina ne vrača. Dostava personaliziranih izdelkov ni možna v istem dnevu in ni možna med vikendi in prazniki. Personalizirani izdelki so odpremljeni drugi ali najkasneje peti dan po prejemu naročila. O čakalni dobi je naročnik obveščen po e-pošti. Priporočamo, da personalizirane izdelke pošiljate na poljubne naslove po Sloveniji in ne v porodnišnico, saj bi mamica lahko prej odšla domov.

15. PREKLIC NAROČILA

Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo o naročilu na njegov e-naslov. Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku ene (1) ure po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikovo telefonsko številko +386 30 660 340 ali na [email protected]. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom sklenjena.

Ponudnik storitve nudi podporo kupcem od ponedeljka do sobote, med 8:00 in 20:00 uro na telefonski številki +386 30660340 in preko e-naslova [email protected]. V kolikor se na telefon ne oglasimo takoj, vas bomo vsekakor poklicali nazaj v najkrajšem možnem času.

16. ODSTOP OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od naročila/pogodbe mora biti poslan pisno na naslov podjetja Spletna trgovina Sara Jamnik s.p., Mestni trg 10, 1000 Ljubljana ali na elektronski naslov: [email protected].
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

17. REKLAMACIJE

Reševanje reklamacij in zahtevki iz naslova garancije ali stvarne napake se rešujejo v skladu z veljavno zakonodajo ter v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev.

Blago, ki ga prejmete, preglejte takoj ter morebitne napake/poškodbe sporočite v roku osmih delovnih (8) dni od prejetja paketa. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Reklamacije artiklov z obstoječo napako uporabniki sporočijo ponudniku na e-mail [email protected] ali po telefonu na +386 30 660 340.

18. SPREMEMBE V URNIKU

Ponudnik lahko začasno spremeni splošno uporabljen urnik opravljanja storitev. O spremembi opravljanja storitev bo ponudnik storitve obvestil stranke z objavo spremembe oz. omejitve na prvi strani spletne trgovine www.vpricakovanju.si.

V teh primerih kupec ne more uveljavljati odškodnine.

19. ZBIRANJE, UPORABA IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Podjetje Spletna trgovina Sara Jamnik s.p. v spletni trgovini zbira in obdeluje naslednje osebne podatke: ime, priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov. Navedeni osebni podatki se zbirajo in obdelujejo izključno za namene izvedbe in dostave naročil, reševanje morebitnih težav (nepopolni podatki naročnika oz. prejemnika darila, nepredvideni dogodki, povezani z izročitvijo izdelkov) ter za izdajo računa. Kupec lahko kadarkoli od upravljavca osebnih podatkov zahteva, da preneha obdelovati zgoraj navedene podatke.

Upravitelj spletne trgovine www.vpricakovanju.si, uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov in se zavezuje k skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki kupcev, v skladu z veljavnimi zakoni v Republiki Sloveniji. Prav tako se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varoval in jih brez privolitve ne bo posredoval tretji osebi oziroma jih zlorabil na kakršen koli drug način, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani kupca/uporabnika spletne strani. Kupec je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Kupcu v spletni trgovini pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. S potrdilom nakupa ponudniku dovoljuje, da vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja z njegovimi osebnimi podatki in mu ob tem zagotavlja varstvo osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

20. KODEKS RAVNANJA PO ZEPT
  • Ponudnik posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.
21. POLITIKA ZASEBNOSTI
  • S prijavo na e-novice se uporabniki strinjajo s prijavo na prejemanje e-novic
  • Ob oddaji nakupa na spletni strani se podatki o uporabniku uporabljajo izključno za pripravo naročila in komunikacijo, povezano s tem naročilom. Osebne podatke zbiramo samo na podlagi vaše privolitve ob prijavi na e-novice.
  • Čas hrambe osebnih podatkov

Pridobljene osebne podatke podjetje toliko časa, kolikor je to potrebno za namen pošiljanja vsebin, na katere ste se prijavili oz. naročili. oz. do preklica hrambe osebnih podatkov s strani uporabnika. Uporabnik lahko kadarkoli s pisnim obvestilom na naslov podjetja ali preko e-naslova [email protected] zahteva, da podjetje trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja.

22. PRITOŽBE IN SPORI

 Ponudnik se bo v primeru morebitnih pritožb trudil za učinkovito razrešitev. Pritožba se odda pisno na naslov podjetja Spletna trgovina SaraJamnik s.p., Mestni trg 10, 1000 Ljubljana ali preko emaila [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen, ponudnik pa si bo po svojih najboljših močeh prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor morebitni spori niso rešljivi sporazumno, bo za to pristojno sodišče v Ljubljani.